Na naši spletni strani uporabljamo piškotke in sicer nujne piškotke, ki zagotavljajo delovanje spletne strani in analitične piškotke, s katerimi izvajamo analize uporabe naše spletne strani. Zavrni analitične piškotke
Na kaj najprej pomislite, ko slišite besedo »Tenerifi«? Morda na počitnice, dolge peščene plaže, visoke palme, turkizno morje …?
Ampak otok je poznan še po mnogih drugih stvareh … Ste vedeli, da je na njem bivala slavna pisateljica kriminalk Agathe Christie? V mestu Puerto de la Cruz namreč obstajajo barvite stopnice, na katerih so izpisani naslovi njenih knjig. Po njih se je na velikonočni ponedeljek, ko so skoraj vsi doma (v Sloveniji) sedeli za obloženo mizo, povzpenjalo devet ljudi. Niso hiteli na plažo, da bi ulovili sončne žarke (pa tudi morja na tej nadmorski višini ni), ampak so začeli s petdnevnim strokovnim usposabljanjem o digitalnem marketingu v organizaciji FU International Academy.
Naša pot v svet digitalnega marketinga se je začela s temeljnimi koncepti pod vodstvom Veronike Wenigove. Spletna oblikovalka in specialistka za digitalno poslovanje nam je sprva pojasnila razlike med tradicionalnim, digitalnim in spletnim marketingom, nato pa govorila o pomembnosti izgradnje »profila udeleženca« ter nam s predstavitvijo strategij podjetja odprla vrata v razumevanje, kako digitalni svet vpliva na vsakdanje odločitve potrošnikov. Razpravljali smo o pomenu prepoznavnosti blagovne znamke, se seznanili z osnovami vsebinskega marketinga, optimizacijo spletnih strani (SEO) in še mnogimi drugimi vsebinami, ki so povezane z učinkovitim pridobivanjem novih strank.
Vendar pa naše učenje ni bilo omejeno zgolj na teorijo. Po izobraževanju je skupina v kavarni »Fucafe« diskutirala dalje in razmišljala o tem, kako se digitalne strategije prepletajo z vizijo, poslanstvom in vrednotami organizacij za izobraževanje odraslih. Skupno preživljanje časa ob barraquitu (večplastni kavi, sestavljeni iz espressa, spenjenega mleka, kondenziranega mleka in kančka likerja) nam je omogočilo, da smo se bolje spoznali in delili izkušnje, kar je še poglobilo naše razumevanje obravnavane tematike uvodnih ur izobraževanja.
Naj vam izdamo skrivnost – na otoku živi modri kuščar …
KAKO POMEMBEN JE VIDEO V DIGITALNEM MARKETINGU?
2. april 2024 - 2. dan
Drugi dan je bil zelo praktično naravnan, saj smo spoznavali osnove priprave scenarija, snemanja in montiranja promocijskih videoposnetkov. Rezultat našega dela pa si lahko ogledate spodaj.
KAKO POMEMBNA JE VSEBINA V DIGITALNEM MARKETINGU?
3. april 2024 - 3. dan
Vsako podjetje ali institucija potrebuje za uspešno delovanje dobro zgodbo, za katero se običajno skriva prodajna strategija. Na kakšne načine lahko skrijemo naš marketinški cilj?
Uporabimo lahko blog, video, interaktiven kviz, uporabno in poučno vsebino, odgovore na vprašanja naših uporabnikov, …
Kako začeti s pisanjem dobre vsebine? Seveda, najprej potrebujemo idejo, ki pritegne bralca, nato pa lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ornare quam viverra orci sagittis eu volutpat odio facilisis mauris. Vel turpis nunc eget lorem dolor sed. Sit amet aliquam id diam maecenas ultricies mi eget. Sed velit dignissim sodales ut eu. Več o vsebini današnjega srečanja lahko preberete tukaj. Vitae auctor eu augue ut lectus arcu bibendum at varius. Integer vitae justo eget magna fermentum iaculis eu. Ipsum consequat nisl vel pretium lectus. Morbi enim nunc faucibus a. Nulla posuere sollicitudin aliquam ultrices sagittis orci a. Mattis pellentesque id nibh tortor id. Fermentum et sollicitudin ac orci phasellus egestas tellus rutrum tellus. Vehicula ipsum a arcu cursus vitae congue mauris rhoncus. Faucibus et molestie ac feugiat.
Na otoku živi modri kuščar…
SVET DRUŽBENIH OMREŽIJ
4. april 2024 - 4. dan
V četrtek smo spoznavali svet družbenih omrežij. Naša predavateljica Emma Vangerven, strokovnjakinja s področja vsebinskega marketinga in družbenih omrežij, je predstavila prednosti uporabe družbenih omrežij za namene digitalnega marketinga.
Glede na to, da globalno kar 60 % ljudi uporablja družbene medije povprečno 2 uri in pol na dan, si kot izobraževalna ustanova ne moremo privoščiti, da na družbenih omrežjih ne bi bili prisotni.
Na delavnici smo spoznali različna socialna omrežja, kot so LinkedIn, Facebook, Instagram in TikTok, pri čemer smo dobili vpogled v to, kako pomembno je izbrati pravo družbeno omrežje za točno določeno ciljno skupino.
Če znaš izbrati prav, so prednosti uporabe družbenih omrežij lahko zelo velike: povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, povečanje obiska na spletni strani, večja povezanost s potencialnimi udeleženci, zmanjšanje stroškov trženja, možnost spremljanja učinkov objav na družbenih omrežjih in še bi lahko naštevali.
Kaj pa sedaj?
In kaj narediti, ko za digitalni marketing v organizaciji nimate dovolj človeških virov? Emmin odgovor na to je:
pripravite načrt objav s konkretnimi cilji in v njem opredelite, kaj želite z objavami doseči,
izberite le 1 ali 2 družbeni omrežji, ki jih vaša ciljna skupina najbolj spremlja,
prevladuje naj kakovost objav pred količino in
spremljajte odzive uporabnikov ter analizirajte učinke različnih objav.
#modrikuscar
KAKO SMO ZAKLJUČILI IZOBRQAŽEVANJE?
5. april 2024 - 5. dan
Človek v 40 letih delovne dobe v službi preživi vsaj četrtino svojega življenja oziroma več kot 8600 dni. To je veliko, kajne? Vsi se strinjamo, da je delovno mesto vsekakor kraj, kjer je treba spodbujati zdrav način življenja. Pa ga spodbujamo oz. ga spodbujajo vodilni v organizaciji?
Naša skupinica, ki se je od 1. 4. do 5. 4. 2024 izobraževala na FU International Academy Tenerife, je v tem tednu vsekakor skrbela tudi za ta pomembni segment življenja. Se sprašujete – kako? Takole … ob pol osmih zjutraj smo se zbrali v hotelski jedilnici, kjer smo se »lotili« zajtrka. Hrana je bila zelo raznolika, tako da smo lahko na krožnik naložili barvito paleto živil. Kakšno stvar pa smo »(ne)diskretno« pospravili v nahrbtnik, saj so naši možgani potrebovali spodbudo tudi v odmorih na akademiji. Hranjenju je sledilo pohodništvo. Od kraja »zločina« (po stopnicah Agathe Christie do šole) smo bili oddaljeni 3 km. Kot odgovorni kreatorji lastnega zdravja smo se razdalje lotili peš. Kako pač drugače! Naš hotel je bil na obali, šola pa »na klancu« (ne gre za Cankarjev simbol). Zdrava prehrana, gibanje, pozitivna energija, pridobivanje novih znanj – vse to nam je odprlo »oči« o celostni razsežnosti te izkušnje. Nismo pridobili le znanj o digitalnem marketingu, ampak smo se začeli zavedati pomembnosti tudi drugih »spremljevalnih« elementov, ki vplivajo na kakovost (poslovnega) življenja.
In kaj nam je prinesel zadnji dan izobraževanja …
Zadnji dan usposabljanja je bil namenjen spoznavanju sistema za plačljivo oglaševanje na spletu (bolj natančno v sistemu Meta). Predavateljica Orsolya nas je po smiselno strukturiranih korakih vodila v “drobovje” oglaševalskega sistema, s katerim lahko pripravimo oglaševalske kampanje za naše storitve: kako poimenovati kampanjo, kako določiti ciljne skupine in druge nastavitve (poraba finančnega vložka, oblikovanje oglasa, različni nivoji kampanje, ...). Pojasnila je ključne pojme s tega področja, nato pa smo se posvetili praktičnemu delu: samostojni nastavitvi oglasa.
Kakšne so naše zaključne misli po tem tednu o digitalnem marketingu in Tenerifov?
Ugotavljamo, da je področje digitalnega marketinga veliko bolj široko in razvejano, kot smo na začetku pričakovali. Spoznali smo, da ima vsaka obravnavana tema strokovnjake in da je nemogoče, da se z digitalnim marketingom v organizaciji ukvarja le ena oseba. Če situacijo preslikamo na delo v naših organizacijah: ključno je, da celotna ekipa razume pomembnost spletne prisotnosti in sodeluje pri pripravi ustvarjalnih, ciljnim skupinam prilagojenih oglaševalskih dejavnosti. Pri tem je potrebno vzeti v zakup tudi časovno in finančno komponento.
Slednje smo v praksi dokazali tudi z našim blogom, z vsebino katerega smo udeleženci mobilnosti zelo zadovoljni, vendar to ni dovolj za uspešno kampanjo. Na povezavo, namensko skrito v besedilu tretjega dne, so v dveh dneh kliknile le 3 osebe. Število je zgovorno samo po sebi in nam pokaže, da kakovostno pripravljena vsebina še vedno ni dovolj za marketinški uspeh.
Zaključne misli …
Mesto Puerto de la Cruz na severu otoka je s svojim vulkanskim terenom postreglo z dnevnim visokogorskim trekingom v šolo, ledenimi klimami v avtobusih, lokalno hitro hrano, žgočim peskom, metrskimi valovi, kuščarji in ščurki … skratka, imeli smo se “grozno” in obiska ne priporočamo.