• Topliška cesta 2, 8000 Novo mesto
  • +386 7 393 45 50
  • info@ziss.si

A Digital Marketing Mastery Course

Mobilnost  zaposlenih: Empowering Digital Growth: A Digital Marketing Mastery Course for Schools & NGOs

Split, marec in april 2025

2024-1-SI01-KA121-ADU-000213258


Avatarji in Gregor Ninski

31. marec 2025 - 1. dan

Prvi dan našega usposabljanja v Splitu je za nami. Predavatelj Sean Honan (Irec, ki se mu to tudi sliši, a že 30 let ne živi na Irskem, op.p.) nas je navdušil že v uvodu.

 

 

Najprej nam je predstavil razvoj marketinga in zakaj je marketing pomemben, nato pa smo s pomočjo različnih orodij ustvarili profil naše idealne stranke (avatar) in razvili marketinške korake od začetka do konca - od potencialne stranke do zadovoljnega uporabnika. Vsak udeleženec predstavil svoj avatar ter s pomočjo orodja ChatGPT oblikoval udarne naslove in marketinške »trnke« (hook-e), ki jih bomo lahko v prihodnje uporabili pri promociji naših programov.

 

 

Po koncu usposabljanja smo skupaj opravili dnevno evalvacijo in odšli na sprehod skozi staro mestno jedro Splita, drugega največjega hrvaškega mesta. Ogledali smo si Dioklecijanovo palačo,  katedralo svetega Dujma (eno najstarejših katedral na svetu), ter občudovali osem in pol metra visok kip Gregorja Ninskega (hrvaškega Primoža Trubarja), ki je zaslužen za to, da je bogoslužje od druge polovice 10. stoletja v hrvaškem jeziku.

 

 

Za prvi dan je za nami kar nekaj kilometrine – tako v znanju, kot tudi pod našimi nogami.

 

 

Spremljajte nas še naprej – če nas ne bo odpihnila burja, bomo vsak dan pridno poročali o naši splitski dogodivščini.

 


Skrivnost uspešnih promptov

1. april 2025 - 2. dan

 

Drugi dan v Splitu smo že ujeli svoj ritem. Po zajtrku smo se zbrali v preddverju hotela in se podali proti centru mesta, kjer poteka naše izobraževanje. Čeprav je avtobus zamudil nekaj minut, smo brez težav prispeli do učilnice – med splitskimi ulicami se že dobro znajdemo.

 

 

Današnje predavanje je bilo izjemno praktično in osredotočeno na osem korakov uspešne promocije (8 stages of the Customer Value Journey). Raziskovali smo, kako pritegniti udeležence, jih navdušiti ter ustvariti t. i. Ah-Ha trenutke. Spoznali smo različne “magnete” za določene ciljne skupine ter se posvetili vprašanju, kako ohraniti zanimanje potencialnih strank v času odločanja in jih spodbuditi, da svoje pozitivne izkušnje delijo z drugimi. Vse to smo preizkusili v praksi z uporabo promptov v Chat GPT-ju – pripravljali smo scenarije za promocijske videe, prilagojene potrebam posameznih organizacij.

 

     


 

Popoldne smo se odpravili na izlet do trdnjave Klis, kjer smo občudovali čudovit razgled in odkrivali bogato zgodovino. Ta mogočna utrdba iz 9. stoletja je nekoč igrala ključno vlogo pri obrambi Splita pred napadalci. Danes pa privablja tudi ljubitelje serije Game of Thrones, saj so tu posneli nekatere prizore. Kasneje smo se še odpeljali do edine peščene plaže v Splitu - Bačvice, kjer pa se zaradi pomanjkanja sonca žal nismo zadržali prav dolgo.

 

 

Burja je bila znova neizprosna – skoraj nas je odpihnilo! Upamo, da bodo prihodnji dnevi nekoliko mirnejši. Če pa ne, bomo iz Splita odšli kot pravi veterani boja proti burji! 😄

 


Raziskovanje digitalnega marketinga v Splitu: TikTok in Marjan

2. april 2025 - 3. dan


Danes smo nadaljevali z odkrivanjem digitalnega marketinga in se posebej posvetili vprašanju, ki nas vedno znova izziva: kako ustvariti vsebino, ki bo v digitalnem svetu ne le opažena, ampak tudi učinkovita?  V ospredju je bila praksa – preizkusili smo metode in orodja za snemanje in montažo videov. Mnogi med nami so bili navdušeni nad možnostmi, ki jih ponuja umetna inteligenca pri montaži – tehnologija, ki podpira kreativnost. 
 
 
Popoldanski del je pripadel TikToku. Ema, ena najprodornejših poznavalk platforme na Hrvaškem, nas je s svojo nalezljivo energijo popeljala skozi skrivnosti uspeha na tej platformi. S konkretnimi primeri nam je pokazala, kako pomembna je inovativnost in kako oblikovati trenutek, ki pritegne.
 

Ko so se naši možgani že nekoliko utrudili od informacij, smo se odpravili na Marjana. Vonj morja, šumenje vetra in naša sproščena druščina – popolna kombinacija. Na razgledni točki smo se skupaj s sončnimi žarki potopili v morje in se poslovili od dneva.

 

 

Pred nami sta še dva intenzivna dneva izobraževanja in sobota, ki bo posvečena odkrivanju duše Splita – njegove zgodovine, kulture in tistega posebnega razpoloženja, ki ga čutiš, ko se izgubiš v ozkih ulicah mesta z več kot 1700-letno tradicijo.

 

     

 

Zvezek ostaja odprt, mobiteli pripravljeni in ideje – te pa kar vrejo iz nas.

 

 

 


Kako pridobiti in obdržati e-mail naročnike?

3. april 2025 - 4. dan

Danes se je divja burja nekoliko pomirila in četrti dan mobilnosti smo nadaljevali z urejanjem včerajšnjih videoposnetkov v programu www.veed.io. Naučili smo se dodajati podnapise in glasbeno podlago.

V drugem delu izobraževanja smo se usmerili v spletne strani in pošiljanje e-mail kampanj. Najprej smo pregledali in ocenili svoje spletne strani na podlagi 7-točkovnega kriterija: 
  • Jasna vrednostna ponudba – Ali obiskovalec takoj razume, kdo ste in kako mu lahko pomagate? 
  • Vidni in prepričljivi pozivi k dejanju (CTA) – Ali stran jasno usmerja, kaj naj uporabnik naredi? 
  • Učinkovita vizualna hierarhija – Ali so ključne informacije izpostavljene na pravih mestih? 
  • Relevantna in kakovostna vsebina – Ali so informacije koristne, ažurne in napisane za pravo ciljno skupino? 
  • Hitrost nalaganja in tehnična zmogljivost – Ali se stran naloži hitro in deluje brezhibno? 
  • Prilagojenost mobilnim napravam – Ali je stran enako uporabna ter pregledna na telefonu in na računalniku? 
  • Elementi zaupanja in verodostojnosti – Ali stran vzbuja zaupanje (ima reference, mnenja uporabnikov, kontaktne podatke)? 

Nato smo se usmerili v e-poštne kampanje. Najbolj konkreten nasvet, ki smo ga dobili je: 80% sporočila naj bo zanimiva in uporabna vsebina, 20% pa predstavlja neposredno vabilo k vpisu v tečaje. Naročniki bodo pogosteje odpirali sporočila, če bodo v njih dobili še kaj več, kot samo seznam tečajev in delavnic. Vsebinski marketing je torej zelo pomemben, zato v e-sporočila skušajte vključiti na primer tedenski blog, poučne članke z različnih področij, e-priročnike ... 



Popoldan smo imeli športni dan in se podali na raziskovanje Solina – vasice v predmestju Splita, kjer smo nastanjeni. Dodaten čar daje kraju tudi reka Jadro, ki izvira v bližini in napaja okoliške kraje. Tu je nekoč stalo veličastno mesto Salona, prestolnica rimske province Dalmacije in rojstni kraj cesarja Dioklecijana. Še vedno so vidni ostanki amfiteatra, term, sarkofagov, bazilike in drugih objektov. Arheološki park je vreden ogleda in ima ob sončnem zahodu resnično posebno energijo. 

Je res že konec usposabljanja?!

4. april 2025 - 5. dan

Zadnji dan našega usposabljanja smo spoznali družbeno omrežje LinkedIn, njegove značilnosti in uporabo. S pomočjo predavatelja Seana in umetne inteligence smo ustvarili lasten profil, ki je navdušil celo nas same. Naučili smo se, kako lahko z Linkedln profilom predstavimo sebe in svojo organizacijo drugim, hkrati pa poiščemo in vzpostavimo nove stike.

Usposabljanje smo zaključili s podelitvijo potrdil o uspešnem zaključku programa Empowering Digita Growth: A Digital Mastery Course for Schools& NGOs in manjšo pogostitvijo. Pred odhodom smo se zahvalili Seanu in Emi, ki sta razširila naše obzorje znanja o digitalnem marketingu na področju izobraževanja odraslih.

 

 

Popoldne smo se odpravili v mesto Trogir. Trogir je eno tistih obmorskih mest, ki te očarajo na vsakem koraku. Sprehod po tlakovanih ulicah starega mestnega jedra, ki je pod Unescovo zaščito, je kot potovanje skozi zgodovino. V mestu smo si ugledali veličastno katedralo sv. Lovrenca in trdnjavo Kamerlengo. Glavni trg z mestno ložo in palačo Ćipiko je pravi arhitekturni biser. Kavo smo si privoščili v majhni kavarni, kjer nismo bili prepričani, ali naj kavo sploh spijemo, saj je izgledala skoraj kot umetnina. Sprehodili smo se tudi po živahni rivi, kjer se mešajo vonji morja, soli in dalmatinskih specialitet. Na tem mestu smo naredili še skupinsko fotografijo. Čeprav je Trogir majhen, ponuja ogromno – od kulturnih znamenitosti do romantičnih kotičkov in čudovitih razgledov.

 

     

 

 

Zvečer smo se odpravili nazaj v center Splita in zaključili dan ob zvokih bluesa.

 





Zadnji dan mobilnosti: kultura, narava in glasba v Dalmaciji

5. april 2025 - 6., zadnji dan

Naš zadnji dan mobilnosti je bil prava kulturna in doživljajska poslastica. Po zajtrku smo se odpravili v slikoviti Šibenik. Tam smo s prijazno lokalno vodičko raziskovali ozke, kamnite uličice starega mestnega jedra ter  številne zanimivosti  »kraljevega mesta«. 

 

Šibenik je edino mesto na Jadranu, ki so ga ustanovili Hrvati, prvič pa je bil omenjen že leta 1066 v listini kralja Petra Krešimirja IV. V središču naše pozornosti je bila veličastna katedrala sv. Jakoba – Unescova mojstrovina, v celoti zgrajena iz kamna brez uporabe veziv. Posebnost katedrale so edinstveni kamniti obrazi iz 15. stoletja, vklesani v fasado, ki še danes burijo domišljijo. 

 

 

Dan pa se s tem še ni končal. V Splitu smo se sprehodili po parku Marjan, kjer smo spoznavali avtohtono rastlinstvo in opazovali tekmovanje plezalcev, ki so z neverjetno spretnostjo osvajali skalne stene. Obiskali smo še 17. Mednarodni sejem dragih in poldragih kamnov Mineral Expo  – pravi raj za vse ljubitelje narave in geologije, kjer smo občudovali pestro zbirko kamnin in dragih kamnov. 

 

Za piko na i smo se izgubljali v najtesnejših in najbolj skritih uličicah starega Splita, v katerih smo med drugim naleteli na Sigmunda Freuda in Dina Dvornika, presenetili pa so nas tudi ulični koncerti v sklopu 13. evropskega festivala Blues Challenge Split. Ob ritmih bluesa, smehu in klepetu se je dan počasi prevesil v večer – poln vtisov, topline in nepozabnih trenutkov. 

 

Ta dan je bil popolna krona naše mobilnosti – preplet zgodovine, narave, umetnosti in pristne dalmatinske energije, ki nas je vse skupaj še bolj povezala. 

 


 

Udeleženci mobilnosti: